Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Zakupiony produkt wykazuje wady lub uszkodzenie eksploatacyjne ?

Aby reklamować zakupiony produkt, musisz wypełnić formularz reklamacyjny. Znajdziesz go na stronie sklep.vr24.pl/docs/form_reklamacji.pdf.

Dotyczy produktów objętych okresem gwarancji.

Bardzo proszę rzetelnie wypisać wszystkie potrzebne dane zawarte w druku reklamacyjnym. Pozwoli to maksymalnie skrócić czas rozpatrzenia reklamacji.  Dołącz lub opisz opinię warsztatu montującego uszkodzony element. Reklamowaną część należy przesłać do naszej firmy z dołączonym drukiem reklamacyjnym lub przesłać go w formie załącznika na adres e-mail maciek.tadmot@wp.pl

Wysyłany produkt oznacz jako: REKLAMACJA

O wynikach procedury reklamacyjnej zostaniesz powiadomiony telefonicznie, e-mail lub listem tradycyjnym.

Witryna stworzona na platformie